Feedback en klachten

Uw mening of klacht delen.
 woman by computer

We nemen uw klachten en opmerkingen serieus

Handelsbanken neemt klachten erg serieus. Door ons te laten weten wat u vindt of uw klacht te delen, kunnen wij de kwaliteit van onze service blijven verbeteren.

Deel uw mening of klacht met uw kantoor

Wij vinden het fijn als u uw mening met ons deelt, ook als deze helaas niet positief is. Bent u niet tevreden over onze service, heeft u een klacht of wilt u iets anders met ons delen? Neem dan contact op met uw Handelsbanken-kantoor.

Uw kantoor behandelt de klacht zo snel mogelijk. Nadat u uw klacht heeft gedeeld, krijgt u een ontvangstbevestiging en zo snel mogelijk een antwoord per e-mail of brief. We proberen binnen twee weken met een oplossing te komen waar u tevreden over bent.

U bent niet tevreden met de oplossing van uw kantoor

Als u niet tevreden bent over de oplossing van uw kantoor, dan kunt u uw klacht naar het hoofdkantoor van Handelsbanken Nederland sturen. Het hoofdkantoor bekijkt uw klacht dan opnieuw. U kunt het hoofdkantoor een e-mail sturen via klachten@handelsbanken.nl

U bent niet tevreden met de beslissing van het hoofdkantoor

We zullen er alles aan doen om samen met u een oplossing te vinden. Als u toch ontevreden bent over de oplossing van het hoofdkantoor van Handelsbanken, dan kunt u dit laten weten aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit kan binnen drie maanden nadat u de beslissing van ons hoofdkantoor heeft ontvangen. 

U kunt uw klacht online doorgeven aan het KiFiD via mijnkifid.nl Opent in een nieuw venster. Hier kunt u ook de behandeling van uw klacht volgen en alle belangrijke bestanden uploaden. Het is ook mogelijk om het klachtformulier te downloaden en uw klacht per post op te sturen:

KiFiD 
Postbus 93257 
2509 AG Den Haag 

Een andere optie is om uw klacht voor te leggen aan de burgerlijk rechter.

Voor meer informatie kunt u terecht op de website van het KiFiD Opent in een nieuw venster.