1. Klant worden

Klant worden

Een persoonlijke bank in een digitale tijd.
klant gesprek op kantoor Amersfoort

Experience the difference of our personal approach

Handelsbanken is een persoonlijke relatiebank voor particulieren, ondernemers en (vastgoed)bedrijven. Waarom kiezen voor Handelsbanken:

  • We bieden oplossingen die het beste passen bij uw persoonlijke en/of zakelijke situatie.
  • Uw accountmanager werkt lokaal, kent u persoonlijk en streeft naar een duurzame relatie.
  • Door korte lijnen weet u snel waar u aan toe bent. U zit direct met de beslisser aan tafel. 
  • Onze klanten waarderen ons met een hoge klanttevredenheidsscore.
Vind uw kantoor

Welkom bij Handelsbanken

Wilt u meer informatie over Handelsbanken, onze producten en de manier waarop we werken? Neem contact op met het Handelsbanken-kantoor bij u in de buurt.

droomhuis

Particuliere klant

Bankieren bij Handelsbanken heeft vele voordelen. Zo werken we met korte lijnen, waardoor u snel weet waar u aan toe bent. Als klant zit u direct met de beslisser aan tafel. Een relatie met Handelsbanken start meestal met een hypotheek of vastgoedfinanciering. Aanvullend bieden we diensten zoals beleggen (via onze dochter Optimix Vermogensbeheer), sparen en betalen. Een duurzame relatie en direct persoonlijk contact staan hierbij voorop.

We zien u graag op één van onze lokale kantoren.

tweede of derde woning kopen

Zakelijke klant

Zakelijk vastgoedbankieren bij Handelsbanken doet u lokaal en met een persoonlijke accountmanager. Voor (vastgoed)ondernemingen bieden we vastgoedfinancieringen en ondersteunende betalingsverkeeroplossingen. Daarnaast hebben we aanvullende diensten om uw renterisico te managen, spaardeposito’s en vermogensbeheeroplossingen via onze dochter Optimix Vermogensbeheer.

Hoe kunnen we u en uw organisatie helpen?


lokaal aanwezig

Persoonlijk en lokaal

Door ons decentrale model werken onze kantoren lokaal, dichtbij de klant. Hierdoor kennen we onze klanten persoonlijk en begrijpen we de markt. We werken met korte lijnen. U zit direct met de beslisser aan tafel. Want de meeste besluiten worden door uw persoonlijke accountmanager op het lokale kantoor genomen. Een duurzame relatie en persoonlijk contact staan hierbij voorop.
tevreden klanten

Tevreden klanten

Ons succes meten we onder andere af aan hoe tevreden onze klanten over ons zijn. Daarom zijn we erg verheugd dat onze klanten, in vergelijking met klanten van de Nederlandse grootbanken, het meest tevreden zijn over hun bank. Dit blijkt uit onderzoek onder particuliere en zakelijke klanten van alle banken in Nederland, uitgevoerd door het onafhankelijke marktonderzoeksbureau EPSI.
Duurzaamheid

Een duurzame bank

Duurzaamheid komt terug in heel onze organisatie. We geloven in verantwoord ondernemen voor onze klanten, medewerkers en de lokale gemeenschappen waarin we actief zijn. Dit komt terug in verantwoorde financieringen en beleggingen en in het minimaliseren van onze ecologische footprint. We stellen meetbare doelen en werken actief aan duurzaamheidsdoelstellingen. 


Stap over naar Handelsbanken via de Overstapservice

Man die op kijkt vanaf computer

De Overstapservice is een initiatief van de gezamenlijke banken in Nederland. Het maakt overstappen naar een andere bank eenvoudiger en zorgt ervoor dat uw betalingsverkeer soepel doorloopt. 

Wilt u meer informatie of wilt u de Overstapservice aanvragen? 

Overstapservice

De duurzaamheidsdoelstellingen van Handelsbanken

Sustainable development goals the goals we focus on

Meetbare doelen 

Bij Handelsbanken werken we actief aan duurzaamheidsdoelstellingen die hun oorsprong vinden in het Akkoord van Parijs en de Duurzame Ontwikkelingsdoelstellingen van de VN. Zo streeft de bank ernaar om in 2040 CO2-neutraal te zijn. De zero-emissiedoelstelling geldt bijvoorbeeld voor onze financieringen en beleggingen, maar ook voor ons eigen energieverbruik en onze zakelijke reizen.

De duurzame doelstellingen van Handelsbanken (EN)Opent in een nieuw venster