-collega's ingesprek aan statafel

Klant worden bij Handelsbanken?

Ervaar het verschil van onze persoonlijke aanpak

Handelsbanken nederland hoofdkantoor
Handelsbanken is een persoonlijke relatiebank voor particulieren, ondernemers en vastgoedbedrijven. Met onze Zweedse wortels en decentrale werkwijze zijn we een unieke organisatie in de Nederlandse bancaire sector.

Waarom kiezen voor Handelsbanken?

  • Advies op maat: We bieden op maat gemaakte financiële oplossingen die perfect aansluiten bij uw persoonlijke situatie.
  • Persoonlijk contact: Direct persoonlijk contact en korte lijnen zorgen ervoor dat u snel weet waar u aan toe bent.
  • Hoge servicekwaliteit: Bij Handelsbanken staat u centraal en streeft uw persoonlijke accountmanager naar de hoogste servicekwaliteit.
  • Veiligheid: Handelsbanken is in 2024 uitgeroepen tot de door Global Finance.
  • Klanttevredenheid: Voor het twaalfde jaar op rij zijn we als beste beoordeeld op  (EPSI, 2024).
Start uw relatie met Handelsbanken met een woninghypotheek, vastgoedfinanciering, vermogensbeheer of sparen. Benieuwd naar wat Handelsbanken voor u kan betekenen? Neem contact met ons op en ervaar direct het verschil van onze persoonlijke aanpak. 
droomhuis

Particuliere klant

Bankieren bij Handelsbanken heeft vele voordelen. Zo werken we met korte lijnen, waardoor u snel weet waar u aan toe bent. Als klant zit u direct met de beslisser aan tafel. Start uw relatie met Handelsbanken met een hypotheek of vastgoedfinanciering en ontdek aanvullende diensten zoals beleggen, sparen en betalen. Benieuwd naar wat Handelsbanken voor u kan betekenen?

We zien u graag op één van onze lokale kantoren.

tweede of derde woning kopen

Zakelijke klant

Zakelijk vastgoedbankieren bij Handelsbanken doet u lokaal en met een persoonlijke accountmanager. Voor vastgoedondernemingen bieden we zakelijke vastgoedfinancieringen en ondersteunende betalingsverkeeroplossingen. Daarnaast hebben we aanvullende diensten om uw renterisico te managen, spaardeposito’s en vermogensbeheeroplossingen via onze dochter Optimix Vermogensbeheer. Een duurzame relatie en direct persoonlijk contact staan hierbij voorop.

Hoe kunnen we u en uw organisatie helpen?

lokaal aanwezig

Persoonlijk en lokaal

Door ons decentrale model werken onze kantoren lokaal, dichtbij de klant. Hierdoor kennen we onze klanten persoonlijk en begrijpen we de markt. We werken met korte lijnen. U zit direct met de beslisser aan tafel. Want de meeste besluiten worden door uw persoonlijke accountmanager op het lokale kantoor genomen. Een duurzame relatie en persoonlijk contact staan hierbij voorop.
tevreden klanten

Tevreden klanten

Ons succes meten we onder andere af aan hoe tevreden onze klanten over ons zijn. Daarom zijn we erg verheugd dat onze klanten, in vergelijking met klanten van de Nederlandse grootbanken, het meest tevreden zijn over hun bank. Dit blijkt uit onderzoek onder particuliere en zakelijke klanten van alle banken in Nederland, uitgevoerd door het onafhankelijke marktonderzoeksbureau EPSI.
Duurzaamheid

Een duurzame bank

Duurzaamheid komt terug in heel onze organisatie. We geloven in verantwoord ondernemen voor onze klanten, medewerkers en de lokale gemeenschappen waarin we actief zijn. Dit komt terug in verantwoorde financieringen en beleggingen en in het minimaliseren van onze ecologische footprint. We stellen meetbare doelen en werken actief aan duurzaamheidsdoelstellingen. 

Stap over naar Handelsbanken via de Overstapservice

Man die op kijkt vanaf computer

De Overstapservice is een initiatief van de gezamenlijke banken in Nederland. Het maakt overstappen naar een andere bank eenvoudiger en zorgt ervoor dat uw betalingsverkeer soepel doorloopt. 

Wilt u meer informatie of wilt u de Overstapservice aanvragen?