Bij Handelsbanken werken we er iedere dag hard aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Klanttevredenheid staat bij ons dan ook hoog in het vaandel. De feedback die we van klanten krijgen, is voor ons zeer waardevol en helpt ons bij het verbeteren van onze producten en diensten.
Eén van de manieren waarop we deze feedback krijgen, is door jaarlijks onderzoek onder klanten van Nederlandse banken naar hoe tevreden ze zijn over hun bank, uitgevoerd door het onafhankelijke marktonderzoeksbureau EPSI Rating (Extended Performance Satisfaction Index).
Uit het meest recente onderzoek (EPSI Rating, 2024) blijkt dat onze klanten voor het twaalfde jaar op rij, in vergelijking met de Nederlandse grootbanken, het meest tevreden zijn over ons als bank.
Wat is EPSI?
EPSI Rating is een Europees onderzoeksinstituut dat sinds 1999 onafhankelijk en regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken uitvoert in bepaalde sectoren, waaronder de bankensector.
EPSI Rating Group
Opent in een nieuw venster