- Wereldwijd betalen, ook in vreemde valuta.
- Individuele- of gezamenlijke rekening.
- 24 uur per dag toegankelijk.
- Digitale rekeningafschriften via Particulier Internet Bankieren.
- Onderdeel van het Particulier Pakket.
- Particulier /
- Betalen /
- Betaalrekening
Betaalrekening
Betaalrekening
De Particuliere Betaalrekening gebruikt u voor uw dagelijkse bankzaken. Bijvoorbeeld het ontvangen van uw salaris, geld overmaken en automatisch rekeningen betalen.
En/of betaalrekening
Soms is het handig om een gezamenlijke betaalrekening te hebben, bijvoorbeeld samen met uw partner. U kunt dan kiezen voor de en/of betaalrekening.
Uw betaalrekening beheren
U kunt uw betaalrekening 24 uur per dag beheren via Particulier Internet Bankieren of Particulier Mobiel Bankieren. Uw saldo en bij- en afschrijvingen worden per rekening weergegeven. U kunt tot maximaal 13 maanden terugzoeken.
Digitaal uw rekeningafschriften ontvangen
Maandelijks ontvangt u van ons een rekeningafschrift. Ontvangt u uw rekeningafschriften op papier, maar wilt u deze liever digitaal ontvangen? U kunt dit zelf eenvoudig instellen via Particulier Internet Bankieren.
Stap over naar Handelsbanken
Wilt u meer informatie over de Overstapservice?
Neem dan contact op met het Handelsbanken-kantoor bij u in de buurt.
Meer over betalen
-
Hoe activeer ik mijn nieuwe betaalpas?
We helpen u graag telefonisch met het activeren van uw betaalpas. Bel onze klantenservice van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur via 0800 - 82 000 20 (gratis).
-
Wat is de limiet van mijn betaalpas en kan ik deze aanpassen?
Lees hier meer over de limieten voor uw betaalpas. De limiet bij een pinautomaat in Nederland is € 250 en in het buitenland € 500. Deze limieten staan vast. Voor het aanpassen van de limiet voor een pinautomaat kunt u contact opnemen met uw Handelsbanken-kantoor.
-
Ik ben mijn betaalpas verloren of mijn betaalpas is gestolen. Wat nu?
Het is belangrijk dat we uw betaalpas zo snel mogelijk blokkeren. Bel meteen met onze klantenservice via 0800 - 82 000 20. Buiten onze kantooruren (maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur) helpt een Engelstalige collega u. Na het blokkeren van uw pas vraagt u een nieuwe pas aan.
-
Ik heb drie keer de verkeerde pincode ingevoerd en mijn betaalpas is geblokkeerd, wat nu?Uit veiligheid blokkeren we uw betaalpas nadat u drie keer de verkeerde pincode intoetst. De betaalpas kunt u na blokkeren niet meer gebruiken. Een nieuwe betaalpas vraagt u aan bij onze klantenservice. Voor de nieuwe pas betaalt u € 7,50. Bel ons van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur via 0800 82 000 20 (gratis).
-
Kan ik mijn pincode veranderen?
Het is op dit moment niet mogelijk om uw pincode voor de betaalpas te kiezen of te veranderen.
-
Hoe blokkeer ik mijn Handelsbanken Gold Card (creditcard)?
Bel met ICS (International Card Services) via +31 20 66 0 611. Zij zijn 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar om uw Gold Card te blokkeren.