Hulp bij inloggen

Als u problemen heeft met inloggen, kan dat verschillende oorzaken hebben. 

Als u met de kabel probeert in te loggen, adviseren we u altijd de kabel uit de computer en kaartlezer te halen. Vervolgens vragen we u om de computer opnieuw op te starten, de kabel en kaartlezer weer met de computer te verbinden en om opnieuw te proberen in te loggen. 

Bij het inloggen zonder kabel is het belangrijk dat u de juiste functie van de kaartlezer gebruikt. Bij het inloggen drukt u linksboven op 'Login" en bij het ondertekenen of bevestigen van een verandering of betaling drukt u op 'Sign'. Als u deze omdraait lijkt het juist te werken, maar ziet ons systeem dit als een onjuiste antwoordcode.

Meer informatie

Als het niet lukt om in te loggen kunt u uiteraard altijd contact opnemen met onze  .

Inloggen met of zonder kabel

Inloggen met kabel

Gebruikt u de kabel voor uw kaartlezer? Dan is inloggen sneller, omdat er minder stappen nodig zijn. Wel moet u het beveiligings- en stuurprogramma downloaden. 

Inloggen zonder kabel

Gebruikt u de kaartlezer zonder kabel? Op elk online apparaat kunt u internetbankieren. Wel heeft u een controlecode nodig die u aanmaakt met de kaartlezer. 


computer en een tabled
  • Inlogcode vergeten of kwijt
    Als u driemaal een foute inlogcode invoert, wordt de inlogkaart geblokkeerd. U kunt vanaf dat moment uw inlogkaart helaas niet meer gebruiken. Uw inlogcode wordt eenmalig verstrekt en is, in overeenstemming met de Handelsbanken veiligheidsvoorschriften, na het aanvraagproces niet meer op te vragen. Indien u uw inlogcode bent vergeten, kunt u een nieuwe inlogkaart aanvragen. Neem hiervoor op met uw kantoor. 

  • Problemen met uw kaartlezer of kabel 
    Ondervindt u problemen met uw kaartlezer, dan kunt u contact opnemen met onze . U kunt een nieuwe kaartlezer aanvragen bij

  • Problemen met uw inlogkaart
    Ondervindt u problemen met uw inlogkaart, dan kunt u contact opnemen met onze  U kunt een nieuwe inlogkaart aanvragen bij