Overboekingen worden direct bijgeschreven
Een overboeking tussen uw spaar- en betaalrekening is altijd direct bijgeschreven.Plan toekomstige betalingen
U kunt uw betalingen tot één jaar vooruit inplannen.Online winkelen en betalen
Online aankopen doet u met iDEAL of de Handelsbanken Gold Card.Veilig bankieren
Om online in te loggen en betalingen goed te keuren, gebruikt u altijd uw kaartlezer in combinatie met uw speciale Handelsbanken inlogkaart.
- Particulier /
- Digitaal bankieren /
- Internetbankieren
Internetbankieren
Eurobetalingen en Wereldbetalingen
Veilig digitaal bankieren
Veelgestelde vragen
-
Hoe ontvang ik mijn inlogkaart?Na het kiezen van een inlogcode sturen we de inlogkaart naar u op. De inlogkaart ontvangt u binnen drie tot vijf werkdagen.
-
Hoe activeer ik mijn inlogkaart?Zodra u de inlogkaart heeft ontvangen, is deze actief en klaar voor gebruik.
Heeft u de inlogkaart niet ontvangen?
Bel met onze klantenservice. We helpen u graag verder. -
Hoe kies ik de pincode voor mijn inlogkaart?
Kies de inlogcodeOpent in een nieuw venster voor uw inlogkaart. Lees hierOpent in een nieuw venster hoe u de inlogcode voor uw inlogkaart verandert.
Lukt dit niet? Bel dan met onze klantenservice. We helpen u graag verder.
-
Wat is het verschil tussen inloggen met of zonder kabel?
Met kabel inloggen: als u inlogt met de kabel volgt u minder stappen om in te loggen. Dit kan alleen nadat u het beveiligings- en stuurprogramma installeert. Download eerst de programma’s. Bekijk de instructies inloggen met kabel.
Zonder kabel inloggen: zonder kabel kunt u internetbankieren met elk apparaat dat verbonden is met het internet. U kunt dan eenmalig codes genereren om in te loggen. Bekijk de instructies inloggen zonder kabel.
-
Kan ik inloggen met mijn blauwe betaalpas in internetbankieren?
Uit veiligheidsoverwegingen maken wij onderscheid tussen een betaalpas en een inlogkaart. Met de blauwe betaalpas kunt u alleen betalen en geld opnemen. Met de grijze inlogkaart kunt u alleen inloggen in internetbankieren.
-
Wat is het verschil tussen ‘Login’ en ‘Sign’ op de kaartlezer?De knop ‘Login’ op de kaartlezer gebruikt u alleen als u wilt inloggen in Particulier Internet Bankieren. De knop ‘Sign’ gebruikt u voor het ondertekenen van een betaling, de Particulier Mobiel Bankieren-overeenkomst of voor het registreren van uw smartphone of tablet.
-
Ik heb drie keer de verkeerde inlogcode ingevoerd en mijn inlogkaart is geblokkeerd. Wat nu?Uit veiligheid blokkeren we uw inlogkaart nadat u drie keer de verkeerde inlogcode intoetst. De inlogkaart kunt u na blokkeren niet meer gebruiken. Een nieuwe inlogkaart vraagt u aan bij onze klantenservice.