Accountmanager Support, Amsterdam Zuid
Handelsbanken Nederland


Organisatie
Handelsbanken, opgericht in 1871, is een internationale beursgenoteerde bank voor bedrijven en particulieren, actief in meer dan twintig landen. De bank kenmerkt zich door hechte en langdurige klantrelaties. In Nederland heeft Handelsbanken inmiddels 29 kantoren. Daarnaast heeft Handelsbanken in 2016 vermogensbeheerder Optimix overgenomen. Hiermee is Handelsbanken in staat een nog volwaardiger pakket aan particuliere producten en diensten aan te bieden aan haar klanten.

Doel
Het doel van de bank is het realiseren van een hogere winstgevendheid dan het gemiddelde van andere banken in de thuismarkten. Handelsbanken heeft deze doelstelling in de afgelopen 40 jaar steeds weten te bereiken door een permanente focus op klanttevredenheid en het zo laag mogelijk houden van kosten.

Decentralisatie
De visie van Handelsbanken is gebaseerd op een sterk gedecentraliseerde organisatie: het kantoor ís de bank. Lokale kantoren dragen dan ook de volledige commerciële verantwoordelijkheid over hun klanten. Succes van een kantoor wordt gedefinieerd aan de hand van verhoudingen tussen kosten en baten, klanttevredenheid, persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers en een uitstekende administratieve organisatie.

Accountmanager Support
Voor ons kantoor Amsterdam Zuid zijn wij op zoek naar een echte teamspeler die samen met de collega’s meehelpt om bestaande en nieuwe klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden.

Verantwoordelijkheden
De Accountmanager Support ondersteunt de Kantoordirecteur en de Accountmanagers in hun dagelijkse werkzaamheden. De Accountmanager Support verzorgt alle administratieve afhandelingen zoals het uitwerken van overeenkomsten, openen van rekeningen, verzamelen en correct archiveren van cliënt documenten, verwerken van gegevens en verzorgen van de kredietenadministraties in het datasysteem, informeren van interne- en externe belanghebbenden.

Profiel
  • Een relevante afgeronde mbo- of hbo-opleiding en aantoonbaar mbo+ werk- en denkniveau;
  • Werkervaring in een commercieel ondersteunende functie binnen de bancaire dienstverlening is een pré, maar niet vereist;
  • Woonachtig in en affiniteit met het marktgebied van ons kantoor (regio Amsterdam);
  • Organiserend, zelfstandig werkend, resultaat- en cliëntgericht, hands-on en administratief sterk;
  • Beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels.
Ons aanbod
Een interessante, brede en dynamische functie in een op groei gerichte organisatie. Goede arbeidsvoorwaarden zoals aan- en verkoop van vakantiedagen en een prettige werkomgeving.

Contact
Is dit jouw profiel en ben je geïnteresseerd in een carrière bij Handelsbanken? Je sollicitatie, voorzien van cv en motivatiebrief, kun je versturen naar: HR.Recruiting@handelsbanken.nl.

Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met Daniel van Til (Kantoordirecteur, 020 – 4127711) of Julie Wolf (HR Adviseur, 020 – 412 7613).

Pre-employment screening is onderdeel van het selectieproces. De screening wordt uitgevoerd door DSI en omvat onder andere verificatie van het cv en diploma’s, controle op persoonlijk faillissement, afgifte van een VOG-verklaring en een integriteitstoetsing.

Handelsbanken heeft een uniek karakter en biedt een uitdagende werkomgeving waar ondernemerschap tot bloei komt. Een werkgever waar persoonlijke ontwikkeling een plek heeft in een snel groeiende organisatie. Wij kijken uit naar jouw reactie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Terug




© Svenska Handelsbanken AB (publ)
» Privacy notice