1. Internetbankieren en mobielbankieren

Internetbankieren en mobielbankieren

Welke optie is voor u van toepassing?
computer en tablet

Internetbankieren 

Met Particulier Internet Bankieren heeft u altijd en overal online toegang tot uw bank- en spaarrekeningen. Bekijk uw bij- en afschrijvingen, uw saldo of uw hypotheek en regel uw betalingen.

Voor het activeren van internetbankieren heeft u het onderstaande nodig: 

Als u bovenstaande benodigdheden heeft, kunt u gaan inloggen. Meer informatie over hoe u kunt inloggen? Lees: Hulp bij inloggen

icoon van mobiel

Mobielbankieren  

Bekijk uw betaalrekening via uw smartphone of tablet met de Particulier Mobiel Bankieren app. Ook geld overmaken of iDEAL-betalingen heeft u met de app zo geregeld.

Neem de volgende stappen om mobielbankieren te activeren en uw inloggegevens aan te maken:

  1. Log in op Particulier Internet Bankieren.
  2. Selecteer het menu Mobielbankieren en klik op 'Activeren' om uw Particulier Mobiel Bankieren te activeren en registreer uw inloggegevens.
  3. Na de activering van Particulier Mobiel Bankieren en het aanmaken van uw inloggegevens kunt u de app ‘Handelsbanken NL – Particulier’ downloaden in de App Store of via Google Play.
  4. Toestelregistratie is vereist om gebruik te maken van onze app. U kunt uw toestel registreren met uw inlogkaart en kaartlezer zonder kabel.

Veelgestelde vragen