1. Inlogproblemen

Inlogproblemen

Als u problemen heeft met inloggen, kan dat verschillende oorzaken hebben. 

Als u met de kabel probeert in te loggen, adviseren we u altijd de kabel uit de computer en kaartlezer te halen. Vervolgens vragen we u om de computer opnieuw op te starten, de kabel en kaartlezer weer met de computer te verbinden en om opnieuw te proberen in te loggen. 

Bij het inloggen zonder kabel is het belangrijk dat u de juiste functie van de kaartlezer gebruikt. Bij het inloggen drukt u linksboven op 'Login" en bij het ondertekenen of bevestigen van een verandering of betaling drukt u op 'Sign'. Als u deze omdraait lijkt het juist te werken, maar ziet ons systeem dit als een onjuiste antwoordcode.

Als het niet lukt om in te loggen kunt u uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

computer en een tabled

  • Inlogcode vergeten of kwijt
    Als u driemaal een foute inlogcode invoert, wordt de inlogkaart geblokkeerd. U kunt vanaf dat moment uw inlogkaart helaas niet meer gebruiken. Uw inlogcode wordt eenmalig verstrekt en is, in overeenstemming met de Handelsbanken veiligheidsvoorschriften, na het aanvraagproces niet meer op te vragen. Indien u uw inlogcode bent vergeten, kunt u een nieuwe inlogkaart aanvragen. Neem hiervoor contact op met uw kantoor. 

  • Problemen met uw kaartlezer of kabel 
    Ondervindt u problemen met uw kaartlezer, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt een nieuwe kaartlezer aanvragen bij uw kantoor.

  • Problemen met uw inlogkaart
    Ondervindt u problemen met uw inlogkaart, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt een nieuwe inlogkaart aanvragen bij uw kantoor.

Veelgestelde vragen