- Inlogproblemen
Inlogproblemen
- Inlogcode vergeten of kwijt
Als u driemaal een foute inlogcode invoert, wordt de inlogkaart geblokkeerd. U kunt vanaf dat moment uw inlogkaart helaas niet meer gebruiken. Uw inlogcode wordt eenmalig verstrekt en is, in overeenstemming met de Handelsbanken veiligheidsvoorschriften, na het aanvraagproces niet meer op te vragen. Indien u uw inlogcode bent vergeten, kunt u een nieuwe inlogkaart aanvragen. Neem hiervoor contact op met uw kantoor. - Problemen met uw kaartlezer of kabel
Ondervindt u problemen met uw kaartlezer, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt een nieuwe kaartlezer aanvragen bij uw kantoor. - Problemen met uw inlogkaart
Ondervindt u problemen met uw inlogkaart, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt een nieuwe inlogkaart aanvragen bij uw kantoor.
Veelgestelde vragen
-
Hoe ontvang ik mijn inlogkaart?Na het kiezen van een inlogcode sturen we de inlogkaart naar u op. De inlogkaart ontvangt u binnen drie tot vijf werkdagen.
-
Hoe activeer ik mijn inlogkaart?Zodra u de inlogkaart heeft ontvangen, is deze actief en klaar voor gebruik.
Heeft u de inlogkaart niet ontvangen?
Bel met onze klantenservice. We helpen u graag verder. -
Hoe kies ik de pincode voor mijn inlogkaart?
Kies de inlogcodeOpent in een nieuw venster voor uw inlogkaart. Lees hierOpent in een nieuw venster hoe u de inlogcode voor uw inlogkaart verandert.
Lukt dit niet? Bel dan met onze klantenservice. We helpen u graag verder.
-
Wat is het verschil tussen inloggen met of zonder kabel?
Met kabel inloggen: als u inlogt met de kabel volgt u minder stappen om in te loggen. Dit kan alleen nadat u het beveiligings- en stuurprogramma installeert. Download eerst de programma’s. Bekijk de instructies inloggen met kabel.
Zonder kabel inloggen: zonder kabel kunt u internetbankieren met elk apparaat dat verbonden is met het internet. U kunt dan eenmalig codes genereren om in te loggen. Bekijk de instructies inloggen zonder kabel.
-
Kan ik inloggen met mijn blauwe betaalpas in internetbankieren?
Uit veiligheidsoverwegingen maken wij onderscheid tussen een betaalpas en een inlogkaart. Met de blauwe betaalpas kunt u alleen betalen en geld opnemen. Met de grijze inlogkaart kunt u alleen inloggen in internetbankieren.
-
Wat is het verschil tussen ‘Login’ en ‘Sign’ op de kaartlezer?De knop ‘Login’ op de kaartlezer gebruikt u alleen als u wilt inloggen in Particulier Internet Bankieren. De knop ‘Sign’ gebruikt u voor het ondertekenen van een betaling, de Particulier Mobiel Bankieren-overeenkomst of voor het registreren van uw smartphone of tablet.
-
Ik heb drie keer de verkeerde inlogcode ingevoerd en mijn inlogkaart is geblokkeerd. Wat nu?Uit veiligheid blokkeren we uw inlogkaart nadat u drie keer de verkeerde inlogcode intoetst. De inlogkaart kunt u na blokkeren niet meer gebruiken. Een nieuwe inlogkaart vraagt u aan bij onze klantenservice.