1. Contact
  2. /
  3. Feedback en klachten

Feedback en klachten

Uw mening of klacht delen.
 woman by computer

We nemen uw klachten en opmerkingen serieus

Handelsbanken neemt klachten erg serieus. Door ons te laten weten wat u vindt of uw klacht te delen, kunnen wij de kwaliteit van onze service blijven verbeteren.

Deel uw mening of klacht met uw kantoor

Wij vinden het fijn als u uw mening met ons deelt, ook als deze helaas niet positief is. Bent u niet tevreden over onze service, heeft u een klacht of wilt u iets anders met ons delen? Neem dan contact op met uw Handelsbanken-kantoor.

Uw kantoor behandelt de klacht zo snel mogelijk. Nadat u uw klacht heeft gedeeld, krijgt u een ontvangstbevestiging en zo snel mogelijk een antwoord per e-mail of brief. We proberen binnen twee weken met een oplossing te komen waar u tevreden over bent.

U bent niet tevreden met de oplossing van uw kantoor

Als u niet tevreden bent over de oplossing van uw kantoor, dan kunt u uw klacht naar het hoofdkantoor van Handelsbanken Nederland sturen. Het hoofdkantoor bekijkt uw klacht dan opnieuw. U kunt het hoofdkantoor een e-mail sturen via klachten@handelsbanken.nl

U bent niet tevreden met de beslissing van het hoofdkantoor

We zullen er alles aan doen om samen met u een oplossing te vinden. Als u toch ontevreden bent over de oplossing van het hoofdkantoor van Handelsbanken, dan kunt u dit laten weten aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit kan binnen drie maanden nadat u de beslissing van ons hoofdkantoor heeft ontvangen. 

U kunt uw klacht online doorgeven aan het KiFiD via mijnkifid.nl. Hier kunt u ook de behandeling van uw klacht volgen en alle belangrijke bestanden uploaden. Het is ook mogelijk om het klachtformulier te downloaden en uw klacht per post op te sturen:

KiFiD 
Postbus 93257 
2509 AG Den Haag 

Een andere optie is om uw klacht voor te leggen aan de burgerlijk rechter.

Voor meer informatie kunt u terecht op de website van het KiFiDOpent in een nieuw venster.