We nemen uw klachten en opmerkingen serieus
Deel uw mening of klacht met uw kantoor
U bent niet tevreden met de oplossing van uw kantoor
Als u niet tevreden bent over de oplossing van uw kantoor, dan kunt u uw klacht naar het hoofdkantoor van Handelsbanken Nederland sturen. Het hoofdkantoor bekijkt uw klacht dan opnieuw. U kunt het hoofdkantoor een e-mail sturen via klachten@handelsbanken.nl.
U bent niet tevreden met de beslissing van het hoofdkantoor
We zullen er alles aan doen om samen met u een oplossing te vinden. Als u toch ontevreden bent over de oplossing van het hoofdkantoor van Handelsbanken, dan kunt u dit laten weten aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit kan binnen drie maanden nadat u de beslissing van ons hoofdkantoor heeft ontvangen.
U kunt uw klacht online doorgeven aan het KiFiD via mijnkifid.nl Opent in een nieuw venster. Hier kunt u ook de behandeling van uw klacht volgen en alle belangrijke bestanden uploaden. Het is ook mogelijk om het klachtformulier te downloaden en uw klacht per post op te sturen:
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Een andere optie is om uw klacht voor te leggen aan de burgerlijk rechter.
Voor meer informatie kunt u terecht op de website van het KiFiD Opent in een nieuw venster.